Šest savjeta za život bez stresa

prirodno opuštanje

Organizacija The Stress Management Society navodi kako je stres najveći razlog obolijevanja u Velikoj Britaniji. Stres je odgovoran za probleme od nesanice do ozbiljnijih zdravstvenih stanja.

Fitness stručnjak Jamie Lloyd navodi nekoliko trikova za sretniji, zdraviji i stress-free život.

1. Magnezij

Magnezij pomaže protiv umora i uznemirenosti. U stresnim trenucima blokira otpuštanje hormona stresa (kortizol), ublažavajući tako njihov učinak. Magnezij smiruje živčani sustav i opušta mišiće.

2. Dosta naručivanja hrane!

Kuhanje je zabavno! Spremite sami zdravi ručak ili večeru i izbjegavajte naručivanje hrane. Naručena hrana često sadrži razne pojačivače okusa (MSG) koji mogu izazvati problema sa spavanjem i stresom.

3. Rano u krevet

Naše tijelo ulazi u fazu oporavka između 22:30 i 02:30. Ako ste budni u to vrijeme tijelo počinje otpuštati hormon stresa kortizol.

4. Meditacija

Ako ste stalno pod pritiskom, pokušajte meditirati. Fokusirajte se na disanje kroz trbuh. Kontrolom disanja ćete se opustiti i prestati razmišljati o problemima.

5. Smanjite unos stimulansa

Stimulansi poput alkohola i kofeina pridonose pojavi aritmija i neravnoteže u tijelu. Stimulansi ometaju san i povećavaju razinu kortizola. Preporučujemo bananu ili jelo sa smeđom rižom prije spavanja.

Oboje sadrže triptofan, aminokiselinu koja se pretvara u serotonin, poznat po tome što opušta i poboljšava raspoloženje.

6. Čaj

Popijte kamilicu koja smiruje živce i djeluje kao blagi sedative.

Članak objavljen:

Vodič kroz meditaciju: Upoznajte tehnike i prednosti meditacije

Saznajte više o stresu u sljedećim tekstovima:

Vodič kroz najbolje čajeve:

Ocijenite članak

4 / 5   2

Napomena: Ovaj sadržaj je informativnog karaktera te nije prilagođen vašim osobnim potrebama. Sadržaj nije zamjena za stručni medicinski savjet.

Podijelite članak

Kopirajte adresu