Počela crowdfunding kampanja za najbolju poduzetničku ideju u 2021. godini

Luka Soldo

S počekom proljeća održana je konferencija za medije vezano uz početak crowdfunding kampanje na platformi Kickstarter za proizvod Herbie koji je inovativna ideja mladog poduzetnika Luke Solda.

Luka je 22-godišnji student iz Slavonije koji se uspješno oslobodio ovisnosti o nikotinu uz pomoć vlastoručno kreiranih biljnih mješavina. S ciljem širenja svijesti o posljedicama nikotinske ovisnosti, uz pomoć obitelji i prijatelja osnovao je tvrtku Herbie, s linijom proizvoda koja nudi alternativni način uživanja u bilju.

Biljna mješavina koja je pobjedila među 300 ideja
FOTO: Herbie

Biljna mješavina koja je pobjedila među 300 ideja

Herbie proizvodi su mješavine ručno biranog i usitnjenog bilja:

Proces izrade odvija se potpuno ručno u Podolju, a Luka i njegova obitelj posebnu pažnju posvećuju skladištenju i pakiranju biljaka.

Rezultat tog procesa su potpuno prirodne mješavine koje ne sadrže nikotin, pesticide ni druge štetne aditive. Preporučeno je njihovo korištenje u obliku čaja, pri čemu svojim učinkom pročišćuju pluća, umiruju organizam, jačaju imunitet te pomažu smanjenju nikotinske ovisnosti.

Prikupljaju se sredstva za daljnji razvoj proizvoda
FOTO: Herbie

Herbie je proglašen najboljom poduzetničkom idejom za 2021. godinu u Hrvatskoj u sklopu projekta “CROWN“. U projektu je sudjelovalo ukupno 300 sudionika iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine te Crne Gore.

Projekt je sufinanciran sredstvima EFRR i IPA II fondova Europske unije, a zajednički su ga organizirali Razvojna agencija Sisačko-moslavačke županije SI-MO-RA, Inovaciono preduzetnički centar Tehnopolis i INTERA Tehnološki Park.

Prikupljaju se sredstva za daljnji razvoj proizvoda

Putem ovog projekta Luka je osvojio sredstva za višemjesečni program razvoja poslovne ideje za Herbie. Posljednja etapa programa razvoja je crowdfunding kampanja s ciljem prikupljanja sredstava za daljnji razvoj proizvoda i širenje na strana tržišta.

Crowdfunding kampanja
FOTO: Herbie

Crowdfunding kampanja je započela 21. ožujka na platformi Kickstarter te će po prvi put svi okusi po promotivnim cijenama biti ponuđeni svjetskom i domaćem tržištu. Ovim putem pozivaju sve da podrže misiju Herbie-a putem donacija i širenja svijesti o kampanji.

Više informacija o proizvodu Herbie te mogućnostima sudjelovanja u crowdfunding kampanji na Kickstarteru možete pronaći na sljedećim linkovima:

Članak objavljen:
  1. Medijsko priopćenje Herbie-a.

Ocijenite članak

0 / 5   0

Foto: Herbie

Napomena: Ovaj sadržaj je informativnog karaktera te nije prilagođen vašim osobnim potrebama. Sadržaj nije zamjena za stručni medicinski savjet.

Podijelite članak

Kopirajte adresu