Djeca koja doručkuju su uspješnija u školi
- Budite prvi i komentirajte!
- 1 min čitanja
Nova studija pruža dosad najjači dokaz o vezi između kvalitete doručka i uspjeha u školi.
Stručnjaci javnog zdravstva Sveučilišta u Cardiffu uspoređivali su prehrambene navike 5000 djece u dobi 9-11 godina iz više od 100 osnovnih škola i uspoređivali ih s uspjehom u školi.
Nedvojbeno je utvrđeno da djeca koja konzumiraju doručak, a osobito ona koja kvalitetnije doručkuju, postižu više rezultate u nastavi. Njihovi izgledi za postizanje natprosječnog obrazovnog uspjeha su do dvostruko veći u usporedbi s onima koji ne doručkuju.
Iako je dobro poznata veza jutarnjeg obroka s općim zdravstvenim stanjem i mogućnošću koncentracije te kognitivnim funkcijama, značaj ovog istraživanja leži u činjenici da je to do sada najjači dokaz veze prehrambenog ponašanja i uspjeha u školi.
Chris Bonell, profesor sociologije i socijalne politike na University College London Institute of Education, pozdravio je rezultate istraživanja i naglasio da se škole moraju brinuti za zdravlje i obrazovanje kao komplementarne, a ne kompetitivne prioritete.
Uvođenje doručka u školama, ili poticanje njegove konzumacije kod kuće, može predstavljati važan mehanizam jačanja obrazovnih učinaka nastave.
Tekst Dana
Za vas izdvajamo
12 vježbi s vlastitom težinom za izgradnju mišića
- Tomislav Stanić
- 4 min čitanja