Libresse diljem cijele Hrvatske donirao menstrualne uloške za učenice u učeničkim domovima

Prema rezultatima istraživanja Udruge za ljudska prava i građansku participaciju PaRiter iz 2020. godine, čak trećina žena u Hrvatskoj (33 %) prisiljena je štedjeti na ulošcima, 10 % njih nije u mogućnosti kupiti dovoljno uložaka kako bi ih redovito mijenjale, a 36,4 % žena mora kupovati manje kvalitetne menstrualne potrepštine zbog njihove cijene.

Istraživanje je ukazalo i na druge ključne probleme, a jedan od njih je i izostanak iz škole ili s posla zbog menstrualnih bolova, nedostupnosti menstrualnih potrepština ili nedostatnih higijenskih uvjeta.
FOTO: PR

Akcija je započela u učeničkim domovima i nastavlja se

Iz tog razloga Libresse je pokrenuo kampanju “V za vaginu”, kojom se želi ukazati na problem menstrualnog siromaštva koji je prisutan i u Hrvatskoj. Upravo kako bi potaknuo pozitivne promjene, Libresse je donirao 240 uloškomata i gotovo 150.000 menstrualnih uložaka u 34 učenička doma diljem Hrvatske. Akciji su se odazvali domovi iz 14 županija te Grada Zagreba u kojima boravi više od 2.500 učenica.

Antonija Podnar, brand menadžerica za Libresse u tvrtki Essity Croatia, je istaknula:

U Hrvatskoj je pojam menstruacije i dalje svojevrsna tabu tema, za menstruaciju se koriste različiti termini, o njoj se ne priča javno, kao ni o problemu menstrualnog siromaštva. Libresse o ovim temama javno progovara kako bi se dugoročno destigmatizirala priča i o menstruaciji i o menstrualnom siromaštvu. Naš je cilj potaknuti pozitivne promjene i proaktivno djelovati, zbog čega smo i pokrenuli inicijativu podjele uloškomata po učeničkim domovima diljem cijele zemlje. Reakcije su zaista pozitivne, predstavnici domova javili su nam se u kratkom roku sa željom da se i u njihove prostore instalira uloškomat s besplatnim ulošcima, a s akcijom planiramo nastaviti i u narednom razdoblju.
FOTO: PR

Libresse je sa svojim aktivnostima započeo upravo u učeničkim domovima, pružajući pomoć i podršku mladim djevojkama koje ne žive sa svojim obiteljima, a od kojih je dio bez roditeljske skrbi ili dolazi iz socijalno ugroženih obitelji. Kao društveno odgovorna kompanija Libresse će nastaviti provoditi akcije i informirati javnost o aktualnim problemima, a sve se aktivnosti mogu pratiti i na Facebook i Instagram kanalima.

Članak objavljen:

Saznajte više o menstruaciji u sljedećim tekstovima:

Ocijenite članak

0 / 5   0

Foto: PR

Napomena: Ovaj sadržaj je informativnog karaktera te nije prilagođen vašim osobnim potrebama. Sadržaj nije zamjena za stručni medicinski savjet.

Podijelite članak

Kopirajte adresu