Što uspješne dijete imaju zajedničko?

mršavljenje

Sve uspješne dijete, koje doprinose boljem dugoročnom zdravlju, imaju nekoliko zajedničkih karakteristika:

Sadrže malo šećera

Mnogi će se složiti da je šećer jedan od najgorih sastojaka u prehrani. Kada ljudi jedu previše šećera, dolazi do preopterećenja jetre.

Šećer je povezan s mnogim bolestima, uključujući i pretilost, dijabetes tip 2 i bolesti srca. On je također “prazna” kalorija, jer ima doslovno nula esencijalnih hranjivih tvari.

Zbog svih ovih razloga, najuspješnije dijete imaju prioritet smanjiti količinu šećera u prehrani.

Izbacuju “industrijska” biljna ulja iz prehrane

Industrijska biljna ulja su ušla u ljudsku prehranu tek nedavno. Do prije 100 godina, jednostavno nije postojala tehnologija da ih obradi. To uključuje sojino ulje, kukuruzno ulje, pamučno ulje i nekoliko drugih.

Postoje mnogi problemi s ovim uljima. Jedan od glavnih je njihov visok sadržaj višestruko nezasićenih omega-6 masnih kiselina. Biljna ulja, kao i šećer, možemo klasificirati kao “prazne” kalorije.

Sve uspješne dijete izbjegavaju ova ulja, ali imajte na umu da se to ne primjenjuje na kokosovo ulje ili maslinovo ulje, koja su potpuno drugačija i vrlo zdrava.

Uspješna dijeta

Izbjegavajte umjetne trans masti

Brojne studije povezuju trans masti s povećanim upalama i pronađene su jake poveznice između trans masti i bolesti srca.

Trans masti su otrovne, neprirodne i ne postoji apsolutno nikakva korist od njihovog konzumiranja.

Sve uspješne dijete uključuju povrće i voće

Brojne studije su pokazale da je potrošnja povrća i voća povezana sa smanjenjem rizika od bolesti.

Povrće i voće sadrže mnogo antioksidansa, sve vrste hranjivih tvari te puno vlakana, što pomaže kod mršavljenja.

Fokus je na hrani, ne kalorijama

Kod uspješnih dijeta, naglasak je na cjelini, a ne na zbrajanju kalorija.

Iako su kalorije važne za kontrolu tjelesne težine, taktika ograničavanja kalorija je rijetko dugoročno učinkovita.

Umjesto da pokušavate izgubiti kilograme gladovanjem, neka vaš cilj bude njegovati svoje tijelo i postati zdraviji.

Članak uređen:

Prestanite jesti slatko

Saznajte više o zdravoj prehrani u sljedećim tekstovima:

Ocijenite članak

5 / 5   1

Napomena: Ovaj sadržaj je informativnog karaktera te nije prilagođen vašim osobnim potrebama. Sadržaj nije zamjena za stručni medicinski savjet.

Podijelite članak

Kopirajte adresu

Vaši komentari

Komentare nagrađujemo.

Što uspješne dijete imaju zajedničko?

Želimo vas motivirati da svojim znanjem i iskustvom doprinesete cjelovitosti sadržaja na portalu.

Aktivne komentatore koji se trude doprinijeti nagrađujemo.

Svaki mjesec biramo najzaslužnijeg komentatora. Najboljem komentatoru mjeseca poslat ćemo obavijest e-mailom. Ukoliko u roku 8 dana ne primimo povratni odgovor, izabrat ćemo novog komentatora mjeseca i dodijeliti mu/joj nagradu. Nagradu smo u mogućnosti poslati samo punoljetnim osobama na adresu u Republici Hrvatskoj.

Što je poželjno:

  • komentar u kojima su iznesene korisne informacije koje nadopunjuju članak
  • komentar u kojima se dijeli vlastito iskustvo koje može biti korisno drugima
  • komentar je odgovor na pitanje postavljeno od drugog čitatelja ili postavljeno vlastito pitanje

Trenutno nema komentara budite prvi i komentirajte članak.