Devet namirnica za učinkovito povećanje testosterona

Testosteron

Ako znaš modernu definiciju alfa mužjaka, onda znaš da će se žene okretati za tobom ako budeš zračio pravom muževnošću. Nauči kako dobiti “ono nešto” konzumirajući pravu hranu.

Testosteron
Foto: Fit Tijelo

Nemam problema s testosteronom

Usuđujete li se doista tvrditi da te ne može dotaknuti problem koji muči sve više suvremenih muškaraca? Iako mnoge studije kažu da je nizak testosteron povezan s hrpom problema,  ti uživaš u mjehuriću bezbrižnosti? Ili se možda samo skrivaš iza fasade da su za:

  • ispadanje kose,
  • nisku želju za spolnošću, odnosno nizak libido,
  • poteškoće s erekcijom,
  • sve niži udio zdrave mišićne mase,
  • nakupljanje viška kilograma,
  • promjene raspoloženja i
  • probleme sa samopouzdanjem

krivi drugi, od napornog posla do nedostatka vremena, a ne ti sam?

Priznajem da poznajem mnoge muškarce koji su shrvani navedenim problemima i značajno su im umanjili kvalitetu života. Stoga sam odlučio detaljno istražiti stvar i pronaći načine kako im pomoći. Ispostavilo se da je pravilna prehrana jedan od ključnih čimbenika koji utječu na to koliko se dobro osjećaš u hlačama.

Je li opadanje razine testosterona normalno?

Ako i ti tako misliš, onda živiš u velikoj zabludi i lišen si mnogih užitaka u životu. Istraživanja pokazuju da čak 25 posto muškaraca starijih od 30 godina pati od niske razine testosterona – no to ne znači da moraš prihvatiti takvo stanje. Uvijek se nešto može učiniti.

Testosteron je glavni hormon muškosti, koji snažno utječe na kvalitetu tvog života.

Zato ti predlažem da dovedeš svoj testosteron tamo gdje mora biti. Visoka razina testosterona utječe na:

  • snagu,
  • mišićnu masu,
  • manji udio viška masti,
  • veći libido,
  • erektilnu funkciju,
  • raspoloženje,
  • produktivnost.

Potpuno je pogrešno mišljenje da bismo se muškarci trebali pomiriti s činjenicom da s godinama naša šarmantna muškost opada. Poznajem ogroman broj onih koji i u četrdesetima, pedesetima pa čak i šezdesetima očaravaju svojom privlačnom energijom.

Kako se mogu pobrinuti za vlastiti testosteron?

Čestitam što tako razmišljaš i odlučio si uzeti stvar u svoje ruke. Razina testosterona može utjecati i dati značajan doprinos kvaliteti tvog života. Ne mislim samo na to kako će stvari biti živahne između plahti, jer testosteron utječe na čitav niz stvari u tvom životu.

Svatko ima mogućnost izaći iz prosjeka.

Testosteron
Foto: Fit Tijelo

Uvjeravam te da ćeš s ovim što ću ti otkriti u nastavku uspjeti vratiti svoju muškost, živjeti punim plućima i vratiti se u formu o kojoj si dugo mogao samo sanjati. No, prije nego što ti otkrijem koja hrana može utjecati na razinu testosterona, dopusti mi da ti kažem koji je njegov najpodmukliji neprijatelj.

Tko je najveći ubojica testosterona?

Tvoja baka, koja te je uvjeravala da je smijeh pola zdravlja, znala je o čemu priča. Sretni su muškarci razigraniji, a punina života zasigurno privlači žene koje se na takve muškarce više odazivaju. Uvjeravam te da životna radost znači, između ostalog, i da imaš pod kontrolom hormon stresa kortizol.

Što je viši udio kortizola, niži je udio testosterona. Što je manje stresa, više je testosterona.

U stresnoj situaciji, gdje ne mislim na to da se ti ne da ujutro ustati ili te živcira pun pult neopranog posuđa, tvoje tijelo ispada iz hormonske ravnoteže. Kortizol i testosteron djeluju na suprotan način – kada jedan ide gore, drugi se smanjuje.

Kako postići skladnu razinu testosterona?

Ono što jedeš definitivno ima ključni utjecaj na to kako se osjećaš. Hamburger, čips i pivo nisu put do savršene figure ili blagostanja. Kad prekineš nezdravu prehranu, izgladnjivanje i prejedanje, tvoj želudac, probava i dama u krevetu će ti biti zahvalni.

Hormoni ne mogu biti u harmoniji, ako je na tvom tanjuru kaos.

Postoje namirnice koje značajno doprinose održavanju ravnoteže tvoje hormonske slike, samopouzdanog odraza u ogledalu i odnose sa ženskim spolom na zavidnoj razini.

Što jesti da potaknem testosteron?

Pregledao sam brojne studije i pripremio izbor namirnica za koje se pokazalo da imaju pozitivan učinak na ravnotežu hormona, a time i na višu razinu testosterona. Posebnu pozornost moraš posvetiti namirnicama koje sadrže vitamin D i cink. Kamenice su poznati afrodizijak i smatraju se izvorom testosterona zbog visokog udjela cinka. No, budući da znam da si ih samo rijetki mogu priuštiti, za tebe sam odabrao pristupačnu i ukusnu hranu.

Osiguraj si optimalan udio hormona muškosti.


1. Tuna

Miris tune možda i nije idealan za prvi spoj, ali činjenica je da je tuna bogat izvor vitamina D. Prema najnovijim studijama, vitamin D može značajno povećati razinu testosterona za čak 90 posto. Vitamin D pomaže u održavanju broja spermija u spermi,  a ako nemaš priliku dobiti ga na suncu i svježem zraku, tuna je izvrstan izvor.

Tuna
Foto: Fit Tijelo

2. Losos

Losos je izvrsna hrana za povećanje testosterona, sadrži magnezij, vitamin B, omega-3 masne kiseline i naravno kolesterol, koji je veliki prijatelj testosterona. Riblje ulje izvrstan je izvor svestranih omega-3 masnih kiselina, ali vjerujem da će te ukusno pripremljen losos više oduševiti.

3. Jaja

Čak i ako te različiti izvori mogu uvjeriti u suprotno, jaja imaju svoju svijetlu stranu. Kolesterol u žumanjku ima značajan utjecaj na proizvodnju testosterona – testosteron nastaje iz kolesterola. Danas je jasno da teorija, zbog koje su jaja tako dugo bila omražena, bila potpuno pogrešna.

4. Pahuljice

Ako niste ljubitelj jaja za doručak ili se bojiš kolesterola, dan možeš započeti šalicom ukusnih pahuljica. Ako ih preliješ šalicom mlijeka i dodaš pasiranu bananu, dobit ćeš važnu dozu vitamina D. Pahuljice su vrlo zdrava namirnica, ukoliko ne odabereš one koje su natopljene čokoladom.

5. Mahunarke

Mahunarke ne smiju nedostajati na jelovniku za zdravu muškost. Slanutak, leća i grašak zdraviji su nego što misliš. Mahunarke sadrže značajne količine cinka i na taj način održavaju tvoj testosteron u dobroj formi. Istodobno, nemoj zanemariti njihova druga dobra svojstva, poput činjenice da sadrže važna vlakna za tijelo.

6. Đumbir

Ljudi već stoljećima koriste đumbir u ljekovite svrhe – i to ne bez razloga. Suvremena istraživanja pokazuju da konzumiranje đumbira utječe na plodnost kod muškaraca. Đumbir utječe na višu razinu testosterona, te održava spermije živima. Đumbir je jedno od deset najpopularnijih biljaka na svijetu i najmoćniji biljni antioksidans.

7. Med

Med
Foto: Fit Tijelo

Ako želiš više akcije u životu, češće si pomozi žlicom meda. Med sadrži mineral bor, koji istraživanja povezuju s visokom razinom testosterona. Istovremeno, med pridonosi dobro protočnim krvnim žilama, što znači da će krv doći u pravo vrijeme na pravo mjesto. Med utječe i na jake kosti i izgradnju mišića.


8. Bademi

Okus badema može se teško natjecati s kamenicama, a sadrži i mineral cink. Cink ne samo da osigurava da je tvoj imunološki sustav u odličnoj formi, da ti je kosa bujna, a nokti čvrsti, već je i jedan od ključnih čimbenika tvoje uspravne muškosti. Cink stimulira enzime koji utječu na proizvodnju testosterona.

9. Špinat

Jedan od svojih favorita za testosteron sačuvao sam za kraj: špinat se dugo smatrao pravom eksplozijom testosterona. Tko zna je li Popaj zapravo imao na umu samo veće bicepse kada ga je tako strastveno propagirao. Špinat je prirodni izvor magnezija koji pozitivno utječe na razinu testosterona u vašem tijelu.

Postoji li lakši način da potaknem testosteron?

Prehrana je vrlo važna u životu i utječe na mnoge aspekte naše dobrobiti. Vjerujem da mama pravi najbolji bečki odrezak koji ide uz velikodušnu količinu majoneze – ali vjeruj mi, iz toga neće narasti ništa osim tvog trbuha.

Ali razumijem da nakon napornog radnog dana ili učenja ne možeš ni pomisliti što uključiti u večeru kako bi uslijedila nezaboravna noć. Zato sam za tebe pripremio elegantnije rješenje koje će ti otvoriti vrata vrhunske dobrobiti, fit figure i brojnih užitaka.

Upoznaj pobjedničku strategiju za više testosterona u obliku vrhunskog dodatka prehrani.

U poduzeću Fit Tijelo smo sa skupinom stručnjaka u proizvod Golden Tree Alpha Man iz prirodnih sastojaka izvukli samo one, koje su potrebne muškom tijelu. Bez nepotrebnih dodatak i dodatnih kalorija. Istovremeno, rješenje smo opremili dodatkom koji štiti tvoje tijelo od negativnog utjecaja stresa.

Isprobaj 100-postotnu prirodnu formulu s dvostrukim djelovanjem.

Alpha Man Booster
Foto: Fit Tijelo

Jedinstveno rješenje sadrži 13 aktivnih sastojaka, za koje je dokazano da povećavaju testosteron i snižavaju kortizol. U usporedni s ostalim prosječnim dodacima prehrani, preporučujem ti ovog jer pokriva kompletan spektar muških problema i s ovom jedinstvenom formulacijom omogućava da u cijelosti iskoristiš svoj potencijal.

Znam da je teško vjerovati nečemu što ti nije poznato i zato te čeka garancija.


Ako te Alpha Man 100 % Natural Testosterone Booster ne oduševi, unutar 60 dana možeš zahtijevati povrat novca. Da, toliko vjerujem u njegovu kvalitetu.

Članak uređen:

Ocijenite članak

3.71 / 5   7

Napomena: Ovaj sadržaj je informativnog karaktera te nije prilagođen vašim osobnim potrebama. Sadržaj nije zamjena za stručni medicinski savjet.

Podijelite članak

Kopirajte adresu

Vaši komentari

Komentare nagrađujemo.

Devet namirnica za učinkovito povećanje testosterona

Želimo vas motivirati da svojim znanjem i iskustvom doprinesete cjelovitosti sadržaja na portalu.

Aktivne komentatore koji se trude doprinijeti nagrađujemo.

Svaki mjesec biramo najzaslužnijeg komentatora. Najboljem komentatoru mjeseca poslat ćemo obavijest e-mailom. Ukoliko u roku 8 dana ne primimo povratni odgovor, izabrat ćemo novog komentatora mjeseca i dodijeliti mu/joj nagradu. Nagradu smo u mogućnosti poslati samo punoljetnim osobama na adresu u Republici Hrvatskoj.

Što je poželjno:

  • komentar u kojima su iznesene korisne informacije koje nadopunjuju članak
  • komentar u kojima se dijeli vlastito iskustvo koje može biti korisno drugima
  • komentar je odgovor na pitanje postavljeno od drugog čitatelja ili postavljeno vlastito pitanje

Trenutno nema komentara budite prvi i komentirajte članak.