Kako ojačati imunitet?

jacanje imuniteta

Ako mislite da je vaš imunološki sustav slab, isprobajte nekoliko promjena s naše liste i poboljšajte svoje zdravlje.

1. Puno sna i odmora

Pokušajte spavati osam do 10 sati, jer snom se tijelo oporavlja i osnažuje vaš organizam. Kvalitetan san pomaže brzom oporavku od bolesti, ali nas i štiti da se ne razbolimo!

2. Uravnotežena prehrana

Hrana s visokim razinama antioksidansa je odlična vaš imunološki sustav. Jedite što više raznovrsnog voća i povrća, mliječnih i mesnih  proizvoda te cjelovitih žitarica. Antioksidansi iz superhrane mogu smanjiti rizik od raka i drugih bolesti, a također osnažuju i vaš imunitet.

3. Pokrenite se!

Vježba čini naše tijelo otpornijim i povećava se cirkulacija krvi  u tijelu. Vježbanjem se poboljšava i limfna drenaža kojom se izbacuju toksini iz organizma.

4. Voda

Našem organizmu treba voda, pogotovo kad smo bolesni. Ispijanjem dovoljno vode čistite tijelo od toksina, ali i hidrirate svoj organizam.

5. Smijeh je najbolji lijek

Možda je kliše, ali je istina. Smijeh smanjuje hormone stresa i povećava imunološke stanice sustava koje napadaju viruse.

6. Nemojte uzimati previše antibiotika ili tableta

Uzimanje previše tableta može biti štetno za vaš imunološki sustav. U tom slučaju vaše tijelo će se početi oslanjati samo na tablete, a ne na vlastiti imunitet.

7. Izbacite cigarete/alkohol

Izbacite ili barem ograničite unos toksina poput cigareta, alkohola i masne hrane koja sadrži velike količine šećera, masnoća i raznih aditiva.

Članak objavljen:

Saznajte više o imunitetu u sljedećim tekstovima:

Ocijenite članak

4 / 5   20

Napomena: Ovaj sadržaj je informativnog karaktera te nije prilagođen vašim osobnim potrebama. Sadržaj nije zamjena za stručni medicinski savjet.

Podijelite članak

Kopirajte adresu