Kampanja JGL-a “Šta to stavljaš u nos?” dobila je globalna priznanja marketinške izvrsnosti!
- Budite prvi i komentirajte!
- 1 min čitanja
“Šta to stavljaš u nos?“, dobro poznata kampanja za Meralys sprej za nos s pjesmom koju rado pjevaju sve generacije i danas prepoznaje gotovo cijela Hrvatska, nastavlja svoj pobjednički niz!
Novo priznanje za ovaj izvorni brend riječkog JGL-a stiže iz Rima, gdje je s kompanjom osvojio prestižnu nagradu The Worldwide Marketing Award.
Jedno od najznačajnijih priznanja u industriji
Prvo mjesto kampanji za Meralys za najbolje marketinško ostvarenje i kreativnost na globalnom tržištu dodijeljeno je na europskoj konferenciji Nicholas Hall’s Consumer Healthcare (CHC), a nagrada se smatra jednom od najznačajnijih priznanja u industriji.
Maša Margan Vunić, globalna brend menadžerica JGL-a za Meralys, koja je okupljenima na svečanosti u Rimu predstavila put od kreiranja do lansiranja kampanje “Šta to stavljaš u nos?”, izjavila je:
Sreća, ponos, zadovoljstvo i puno pozitivnih emocija iznova nam je priuštio naš Meralys! I ne samo nama, 200-tinjak međunarodnih stručnjaka na dodjeli nakon prikazivanja spota nije krilo svoje impresije i ushićenje. Mnogi su nam prilazili i čestitali, vidno oduševljeni kampanjom s uvjerenjem da smo apsolutni pobjednici bez konkurencije.
U najprestižnijoj kategoriji The Worlwide Marketing Award uz JGL konkurirala su još četiri ugledna finalista – Cooper Consumer Health (UK/Belgija), Haleon (SAD), Sanofi (Brazil) i Orion Pharma (Finska), čime nagrada dobiva još veći značaj.
Među 100 najučinkovitijih kampanja na svijetu
Da za JGL i njihovu viralnu Meralys kampanju uistinu nema granica, svjedoči još jedno veliko priznanje – nedavno ulistavanje među 100 najučinkovitijih kampanja na svijetu.
WARC EFFECTIVE 100 ljestvica predstavlja neovisno globalno mjerilo najnagrađivanijih svjetskih kampanja za učinkovitost, a Meralys kampanja uvrštena je kao druga po redu u kategoriji Pharma & Healthcare. WARC Rankings prati TOP 100 ostvarenja u tri kategorije – kreativnost, mediji i učinkovitost, a JGL je jedini predstavnik iz Hrvatske u sve tri kategorije. Dolaskom na ovu listu kampanja “Šta to stavljaš u nos?” postala je najnagrađivanije marketinško ostvarenje hrvatske farmaceutske industrije.
Podsjetimo, ovo je ujedno i prva hrvatska kampanja za komercijalni proizvod koja je ikada osvojila nagradu Effie Europe. Kreativni koncept kampanje osmislila je i realizirala agencija Utorak – biro za propagandu, a na projektu je sudjelovala i medijska agencija PHD Media.
Tekst Dana
Za vas izdvajamo
12 vježbi s vlastitom težinom za izgradnju mišića
- Tomislav Stanić
- 4 min čitanja