Nekad grupa studenata, a danas surađuju s najuglednijim imenima: Upoznajte europsku organizaciju koja stvara bolje i pravednije društvo
- Budite prvi i komentirajte!
- 2 min čitanja
U dinamičnoj prirodi poslovanja 21. stoljeća uspjeh poduzeća sve se više definira ne samo krajnjim rezultatom, već i utjecajem na društvo. Upoznajte Propulsion, pionirsku europsku organizaciju koju je 2010. godine osnovala grupa studenata vizionara sa zajedničkom misijom – stvoriti bolje, pravednije društvo svojim kreativnim umijećem.
“Bili smo djeca interneta sa savršenim engleskim naučenim kroz filmove i serije”
Na samom početku, osnivači Propulsiona, potaknuti strašću za ljudskim pravima, krenuli su kovati jedinstveni put. Njihova je vizija bila jasna – usmjerili bi svoje talente u izradu filmova, vođenje kampanja i dizajn materijala koji zagovaraju ciljeve u koje vjeruju, umjesto da “promoviraju uobičajene proizvode poput gotovinskih kredita ili grickalica”.
Darko Soković, rukovodeći partner za strategiju i razvoj i predsjednik Uprave europske organizacije Propulsion, ističe:
Nismo znali ništa o tome, ali bili smo djeca interneta sa savršenim engleskim naučenim kroz filmove i serije, i dobro smo bili svjesni da je svjetsko znanje na internetu.
Predanost Propulsiona ovom etosu vođenom svrhom brzo je privukla klijente istomišljenika u svoje okrilje, potaknuvši ih na suradnju s nekim od najuglednijih imena u regionalnom poslovanju. Potpomognuti posvećenim internim sustavom za natječaje i predstavljanje, neprimjetno su proširili svoj portfelj kako bi obuhvatili vlade, međunarodne institucije i cijenjene organizacije, stvarajući nišu na konkurentnom tržištu.
Soković objašnjava:
Smatrali smo da kada treba tražiti klijente, to trebaju biti oni koji poput nas žele bolje, pravednije društvo. Htjeli smo raditi s najboljima u ovoj oblasti, a to su svakako razvojne agencije Ujedinjenih naroda, misije OESS-a, Europske unije i drugi slični igrači.
“Tko su ovi klinci i tko ih gura?”
S mladenačkom poletnošću, tim je krenuo na strmu krivulju učenja, snalazeći se u zahtjevnim izazovima međunarodnih natječajnih procedura. Unatoč početnim neuspjesima, njihov nepopustljivi duh i neprestana potraga za izvrsnošću tjerali su ih naprijed. Mnogima se u to vrijeme postavljalo pitanje “Tko su ovi klinci i tko ih gura?”. Nisu znali da je čista odlučnost ovih mladih inovatora bila pokretač njihovog uspona.
Do danas, Propulsion je otvorio urede u Bratislavi, Zagrebu, Beogradu i Sarajevu. Ono što je započelo kao dva pripremljena natječaja 2013. godine naraslo je na nevjerojatnih 100 godišnje, s više od 70 uspješnih ponuda, što je potvrda nepokolebljive predanosti njihovom cilju.
Suradnja s velikim imenima
Kako se Propulsion nastavio razvijati, postalo je očito da su najuspješnije tvrtke bile one koje su duboko posvećene svojem društvenom utjecaju. Prepoznali su ključnu ulogu koju mogu imati u oblikovanju nove generacije diplomanata i osnaživanju ranjivih društvenih skupina.
Soković dodaje:
Ubrzo smo shvatili da za najuspješnije tvrtke nije važno samo koliko prodaju i zarađuju, već i u kakvom društvu posluju, tko je nova generacija koja završava fakultet i kako im pomoći da brže napreduju u njihove karijere te kako se neke ranjive društvene skupine mogu osnažiti da žive život punim plućima.
Ova spoznaja dovela je do ključnih partnerstava s titanima u industriji kao što su A1, AstraZeneca i PepsiCo, te do jednog od najvećih projekata zdravstvene, medijske i digitalne pismenosti “Mission: Oxygen“, koji u naredne četiri godine Propulsion provodi u Hrvatskoj i još dvije zemlje.
Danas, Propulsion stoji kao svjetionik transformacije društveno odgovornog poslovanja, s globalnim utjecajem koji obuhvaća Austriju, Njemačku, Francusku, Tursku, Nizozemsku i Cipar. Njihova priča svjedočanstvo je snage vizije, odlučnosti i nepokolebljive predanosti stvaranju boljeg svijeta kroz poslovanje.
Tekst Dana
Za vas izdvajamo
Poslušajte Momčila Otaševića i stručnjake te besplatno izmjerite PSA
- Nova Studio
- 1 min čitanja